Česta pitanja korisnika / F.A.Q.
Ukoliko nakon popunjavanja potrebnih rubrika ne možete i dalje da registrujete svoj nalog, razlog je što ste negde pogrešili u unosu podataka. Platforma Vas uvek vraća na elektronski formular uz obrazloženje koje je ispisano crvenim slovima pored problematične rubrike. Potrebno je da ispravite grešku po instrukciji koju ste pročitali i ponovo pokušate sa registracijom. Ukoliko ste sve dobro uradili, ne bi trebalo da bude problema sa daljim tokom registracije. |
Razloga može biti više: uneli ste pogrešan imejl, konfirmacioni imejl je stigao ali u spam folderu, slabiji protok interneta... Ukoliko se to desi, sačekajte malo i pokušajte da "osvežite" stranicu tako što ćete pritisnuti taster F5 na vašoj tastaturi. Ukoliko ni posle nekog vremena ne dobijete konfirmacioni imejl, pozovite broj tehničke podrške koji ćete naći na stranici "Kontakt". |
Najbolje je obratiti se administratoru platforme putem imejla info@akademijazakme.edu.rs ili telefonom koji ćete naći na stranici “Kontakt”. Tom prilikom, dežurni administrator platforme će Vam pružiti svu potrebnu tehničku pomoć. Naravno, uvek možete ići i standardnim putem sistemske zamene lozinke, gde ćete zatražiti da Vam se sistemski dodeli druga lozinka koju možete naknadno sami zameniti. To postižete klikom na dugme “Zaboravili ste lozinku”. |
Uvek možete proveriti svoju uplatu pozivom na telefon Akademije, a i ukoliko to ne učinite, administratori će Vas svakako obavestiti putem poruke na platformi i na vaš imejl čim se vaša uplata bude našla na računu Akademije. |
Akademija kao organizator kontinuirane edukacije vrši prijavu svih rezultata korisnika u vidu izveštaja koji se redovno dostavljaju Zdravstvenom Savetu Srbije i Komori u kojoj je kandidat član i to 15-og za prethodni mesec. Tako i sami možete ustanoviti kada će vaše rezultate za svaki od položenih testova Akademija dostaviti vašoj Komori. |